میشلن خط تولید Pilot را توسعه می دهد.




میشلن خط تولید تایر Pilot را توسعه می دهد.

دو سایز لاستیک جدید برای هواپیماهای هوانوردی به خط تولید تایرهای Pilot میشلن اضافه شده است. این لاستیک های بایاس با عملکرد فوق العاده از آخرین فناوری میشلن برای استحکام و دوام بهتر بهره میبرند.

لاستیک های هوانواردی تیوبلس هستند و به دلیل طراحی بدون لوله وزن کلی چرخ را کاهش داده است و از لیز خوردن لاستیک برروی رینگ جلوگیری کرده است. میشلن هنگام توسعه این لاستیک از فرآیند تعادل داخلی استفاده کرده تا سیم تایر و تاکسی نرم‌تر را برای هواپیما ارائه کند.

در گسترش خط لاستیک Pilot میشلن شاهد اضافه شدن سایز های 6-6.00 6PR و 8PR در کنار لاستیک 18X5.5 8PR خواهیم بود که تمامی تایرها دارای سرعت 257 کیلومتر در ساعت هستند و لاستیک 18X5.5 10PR با 306 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.


اسکات موری، نایب رئیس فروش لاستیک های هواپیمایی میشلن، گفت: « لاستیک میشلن Pilot یکی از پرفروش‌ترین لاستیک‌های میشلن برای جامعه هوانوردی عمومی است. با عمر بالای تایرها و افزودن سایزهای جدید ما به مالکان هوانوردی گزینه های بیشتری را در اختیار قرار می دهیم تا بتوانند بهترین لاستیک را برای هواپیماهایشان خریداری کنند.

میشلن که بعنوان برترین تولیدکننده شماره یک تایرهای هوانوردی شناخته شده است به مقابله با چالش های پیش روی صنعت هوافضا و تاریخچه نوآوری خود ادامه خواهد داد. »


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0